Durga Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Hej, jeg skriver her forfi jeg er lidt desperat ... Min dejlige kat fik killinger torsdag aften, men hun vil ikke give dem mælk. Jeg har forsøgt at give dem flaske men der er kun en der stadig klarer skærene. Det holder ingen steder, så hvis nogen herinde har en kat der lige har fået killinger men har overskud til en mere.... Må de meget gerne skrive til mig hurtigst muligt . Jeg bor ved næstved... Håber og krydser fingre:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Lavantino Besvaret Februar 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 17, 2012 Hej. Har en kat som fik en killing i forgårs, desværre mistede hun killingen igår. Kunne godt hjælpe, hvis du er stadig mangler . sms 20732444, så ringer jeg op. Bor dog helt i Sønderjylland, men vi kan vel mødes på halvejen. VH. Vibeke Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts