TACK Skrevet Februar 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2012 Hej Vi har fået en ny dejlig killing. Den gl. "på 8md" hunkat tager fint imod ham og de blev venner efter kun 2 dage. Den gamle kat "Sally" har aldrig været en rigtig ude kat selv om vi har lem i døren, hun hygger sig vist bedst inde Hun har ikke brugt katte bakke i ca 6md ingen problemer der. Nu går hun på den lilles bakke konstant! hun har fået at vide blødt og hårdt at hun ikke må. Det virkede med at gå på køkkenbordet m.m. Fordi hun er doven tror jeg ikke kun det er nysgærighed Vi har haft den nye " Samson" i 3 uger. Skal jeg bare blive ved med at smide hende ud når hun bruger bakken? Tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Februar 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2012 Nej du skal ej. Katten skal da have lov til at bruge bakken, hvis det er det den vil. Når det er frostvejr kan mange katte ikke finde noget grus/sand som de kan dække deres efterladenskaber til med. Og selvfølgelig skal du ikke gøre forskel på dine to katte. Du risikerer, hvis du bliver ved med at skælde hende ud, at hun bare begynder at gøre det alle mulige andre steder i hjemmet, og så er det da langt det bedste, at hun bruger en bakke. Katte kan sagtens deles om en bakke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Februar 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2012 meget enig med peter. Kan overhovedet ikke forstå ideen med at skælde en kat ud for at bruge kattebakke :confused: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
piadue Besvaret Februar 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2012 Det er et spørgsmål om dominans, den kat som bestemmer graver ikke sin afføring ned Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TACK Besvaret Februar 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 12, 2012 ok... Da Sally var den lille havde vi Stark. Han gik aldrig i Sallys kattebakke. Gider bare ikke have en voksen kat der har sin lem og er vant til at bruge den til at gå i katte bakke. Men jeg hører hvad i siger Når den nu er en "ikke" ude kat så jeg det mere som den er doven og ikke vil ud, den vil helst være inde også i sommers, den bestemmer selv pga. lemmen i døren. Ser om jeg orker to katte i på bakken. Takker... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Februar 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 13, 2012 Lige meget om det er en eller to katte, så skal bakken tømmes HVER dag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TACK Besvaret Februar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2012 hehe yes, nu er det min 6 kat Bruger fryse poser til at samle op med flere gange, hvergang de har lavet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Februar 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 15, 2012 hehe yes, nu er det min 6 kat Bruger fryse poser til at samle op med flere gange, hvergang de har lavet. Jeg bruger klumpende grus og tømmer den hver dag med en skovl der har indbygget en si. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ThomasM Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 jeg har 2 katte og 2 kattebakker, de bruger hinandens på kryds og tværs, og jeg er nu bare glad for at de bruger bakken, at man så lige skal bruge 2 min på at tømme dem hver dag er lige til at overkomme :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts