Zofia Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Hej alle søde mensker! Jeg har besluttede at når jeg fylder 18, så vil jeg købe mig en perser kat, men helst en kort håret. Men hedder det så en British Shorthair? eller bare en korthåret perser kat? (: Og er der nogle der kender nogle steder hvor man kan få dem i hvide med blå øjne?? (: Knus. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Der er da ikke noget der hedder en korthåret perser. Findes ikke. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zofia Besvaret Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Hvad hedder de så, dem der ligner bare i kort håret ved du det? (: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Smid et billede op - så kan jeg muligvis svare dig, for jeg kan ærligt talt ikke gennemskue hvilken du snakker om Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zofia Besvaret Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Sådan en her bare i hvid (: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Det er muligvis en klassisk perser - den er ikke disideret korthåret, vil kalde den semilanghåret i stedet for. Der er så vidt jeg ved kun en opdrætter af dem herjemme Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zofia Besvaret Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Nå okay, men tak (: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Var så lidt Du må ind og lede på nettet efter dem kan jo være jeg tager fejl og der er flere opdrættere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ullala Besvaret Februar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 22, 2012 Babalous har dem, til tider.... Netop colorpoints, med blå øjne... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
milos mor Besvaret Juni 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Juni 19, 2012 Ser findes da helt klart korthårede persere...de hedder Exotics og jo de bliver opdrættet i Danmark.. Den du viser billede af tror jeg er en langhåret brite Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts