Anupta Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Hej alle katteelskere Jeg har tre mislinger, og den ene har nu gået og haft noget tynd mave on/off i et stykke tid. Jeg har snakket med veterinærsygeplejersken hos dyrlægen, og er blevet anbefalet at sætte hende (altså katten ) på en diæt med Royal Canin Intestinal indtil hendes mave er i orden igen. Men .. jeg synes ikke jeg kan finde det mad nogen steder. Jeg plejer at købe på zooplus.dk som jeg synes har alt, men de har det ikke. Jeg har googlet og googlet, og kan ikke finde det nogen steder. Så jeg vil høre om der er nogen af jer, der ved hvor det kan skaffes? Enten på nettet eller i Aalborg. Så bliver jeg glad Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 8, 2012 Det er et special foder som du køber hos dyrlægen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anupta Besvaret Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Øv, så er det rigtig dyrt kan jeg næsten fornemme. Men tak jeg vidste ikke det var et specialfoder. Til dyrlægen det går! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Du kunne jo også lave nogle overkogte ris og koge kylling eller torsk til hende, den diæt vil hun så skulle have et par dage. Det hjælper også på tynd mave. Ellers drys noget HUSK over hendes vådkost, eller en lille smule i deres vand. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Anupta Besvaret Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Se, det lyder straks en del billigere. Og hvis det er ligeså effektivt som en Intestinal-diæt, så er det da det jeg skal prøve inden jeg investerer i det dyre, dyre foder. Er det så det eneste hun skal spise i de par dage - altså ingen tørkost? I hvert fald tusind tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Februar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 9, 2012 Mine delte en stor tallerken om dagen i tre dage, samt de kunne spise deres tørkost. Og det fungerede fint. De havde så Husk i deres vand også. Ca 1liter vand med en teske. Og så røres det godt rundt. Du kan også give lidt A38 Det vil jeg helt klart prøve inden køb af det meget dyre foder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts