tinaboo Skrevet Januar 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Hej. Jeg har en kat der skider indenfor! F.eks. når jeg lige lukker ham ind om morgenen, det første han gør er at skide indenfor.. Det skulle den helst gør udenfor. Katten mijaver ikke en gang henne ved døren, når det er ved at være tid. Næ nej, han finder det sværtes sted at komme hen, og gør det der... Den har nu gjort det 5-6 gange, og mine forældre vil ikke have katten inde mere. Er der nogen der har gode råd (:? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2012 Gi ham en kattebakken - du kan ikke forvente en kat vil gøre det udenfor i denne kulde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tinaboo Besvaret Januar 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2012 En kattebakke får den ikke. De andre katte vi har haft, har fint gået hen til døren og mijavet, så kan denne kat også. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2012 Så må du finde dig i at den skider indenfor... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
tinaboo Besvaret Januar 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2012 Den får ikke en kattebakke fordi den ikke vil bruge den.. Har prøvet at vænne den til det, i 3 måneder.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 31, 2012 Måske du skulle have skrevet det i første indlæg, for så skal han jo bare lære at bruge en kattebakke først - fyld f.eks. sand eller jord i, det vil også lære ham at gøre det udenfor. Og så sæt ham derop når han har spist og skrab med hans poter Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts