AlotAGrease Skrevet Januar 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2012 Min lille mis er desværre gået hen og fået orm. Så jeg ringer til dyrelægen for at få en recept, hun fortæller mig ikke hvad medicinen koster, men hun sagde at det kostede 320 kr. Dder skal selvfølgelig ikke sættes nogen pris på min kats helbred, men jeg havde læst nogle helt andre priser på forskellige forums. Så jeg tænkte om der var nogen der vidste hvad det er jeg Er blevet tilbudt og om i af erfaring kender nogle gode mærker. Håber ikke beskedern er for rodet og jeg håber der kommer til hjælp fra nogen herinde Med venlig hilsen Dennis Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Har du haft katten med til dyrlægen? Recepten koster også penge. Jeg bruger Milbemax og husker ikke at jeg på noget tidspunkt har givet SÅ mange penge for en ormekur. Kun når jeg køber panacur som er pasta, som gives til killinger under 12uger. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
AlotAGrease Besvaret Januar 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Henriette: Jeg ringede bare til dyrelægen og så sagde hun t jeg kunne komme og hente det senere idag. Det er en tablet som skal spises. Min kat er 3 år. De priser jeg havde set var noget hen af 150 kroner plus/minus 50 kroner. Dyrelægen garanterede også at ormene ville være vøk efter den ene pille. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Så har du formentlig skulle betale for telefonkonsultation (agtig et eller andet) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts