Katlizh Skrevet Januar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2012 Mine 2 små skønheder James er grå med et strejf af lysebrun og med sorte striber. Han har hvide poter, bryst, mave og en lyserød snude. Lily ligner ham lidt, men uden det hvide, og så har hun en sød sort snude. De er 3 mdr og 18 dage. Moderen var 75% Main coon og 15% Norsk skovkat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 29, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 29, 2012 Fine katte Den blanding burde da give langhårsgenet videre, så mon ikke du er blevet snydt - over det hedder huskatte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katlizh Besvaret Januar 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Jeg ved ikke så meget om katteracer. Jeg fik bare ad vide at faderen er en alm huskat og moderen en blanding af main coon og lidt skovkat. Der var fire killinger i kuldet og den ene var langhåret, de andre ikke så meget. Jeg har taget et par billeder af deres mor. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Jeg ved ikke så meget om katteracer. Jeg fik bare ad vide at faderen er en alm huskat og moderen en blanding af main coon og lidt skovkat.Der var fire killinger i kuldet og den ene var langhåret, de andre ikke så meget. Jeg har taget et par billeder af deres mor. Jeg er ked af at sige det men moren ligner slet ikke en mco eller nfo Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Her er Maine Coon klubbens hjemmeside Her er Norske skovkatterings hjemmeside Så kan du få dig et indtryk af hvordan de to racer ser ud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katlizh Besvaret Januar 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Her er Maine Coon klubbens hjemmeside Her er Norske skovkatterings hjemmeside Så kan du få dig et indtryk af hvordan de to racer ser ud Det kan jeg godt se. Den ligner jo overhovedet ikke én af de to racer. Det gør nu heller ikke noget. Jeg var ikke interesseret i en bestemt race, men bare huskatte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 30, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 30, 2012 Det kan jeg godt se. Den ligner jo overhovedet ikke én af de to racer.Det gør nu heller ikke noget. Jeg var ikke interesseret i en bestemt race, men bare huskatte Huskatte er også dejlige (har selv 4 stks kastrater) Og dine ser dejlige ud Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gina2705 Besvaret Marts 7, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 7, 2012 Aj altså - se lige det sidste billede med poterne! Hvor er han dog nuttet!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts