Shakiez Skrevet Januar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2012 Min kat slikker og bider sig mellem sine tær hele tiden, så meget at der kommer små sår. - Dyrlægen gav mig bare noget antikløe piller til hende og så gik det også over, men nu er det altså kommet igen. Hvad kan det være? - Kan jeg smøre hendes poter med Panthenol ? Andre gode forslag ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 er hun fritløber? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Shakiez Besvaret Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Ja det er hun . Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Hvis det kun er i vinterhalvåret vil jeg skyde på at det er grundet det salt der bliver spredt udenfor. Hendes poter skal skyldes hver gang hun kommer ind, og vaskes godt igennem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Shakiez Besvaret Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Jaeh, den tanke har jeg også tænkt, synes bare hun også havde det før der blev saltet. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Mange steder har de saltet i flere måneder nu. Her hvor vi bor starter de allerede i oktober/november på de små veje. Skyld hendes poter godt hver gang hun kommer ind Ellers må du købe nogle små sko til hende Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Shakiez Besvaret Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Okay. Tusind tak for rådet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Januar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Og smør dem med kopattesalve. Nej det er ikke en joke. Det er ment i ramme alvor. Kan købes til en fornuftig pris hos Harald Nyborg. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Shakiez Besvaret Januar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Kan jeg bruge panthenol istedet for kopattesalve? Det er også sådan noget creme mod udsat hud . Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts