trixi Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Hey derude, kan se man skal betale for at oprette annonce om køb og salg at katte.... Hva så når de skal gives væk? står og skal af med min da jeg efter halvandet år har prøvet at få hende renlig... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 21, 2012 Man sælger altså ikke en urenlig kat - Afliv hende Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 Man sælger altså ikke en urenlig kat - Afliv hende Eller endnu bedre sæt hende ud på en gård, hvor det ikke betyder noget om hun er urenlig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
trixi Besvaret Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 Man sælger altså ikke en urenlig kat - Afliv hende prøv lige og læs engang hva det er jeg har skrevet !! ku aldrig finde på og tag penge for en kat der pisser alle vegne !! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
trixi Besvaret Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 Eller endnu bedre sæt hende ud på en gård, hvor det ikke betyder noget om hun er urenlig. det var os det jeg helst ville for så får hun jo heller ikk skældud når hun gør det, problemet er dem jeg kender har rigeligt katte og vil ikke ha en til.... og syns jo det er synd hun blir aflivet hvis hun kan få det godt på en gård.... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 prøv lige og læs engang hva det er jeg har skrevet !! ku aldrig finde på og tag penge for en kat der pisser alle vegne !! Jeg ved udemærket godt hvad du skrev! Og nej, man ingen gang giver en kat væk som pisser alle vegne! Hvis jeg overtog sådan en kat vil jeg blive stikhamrende tosset, det er simpelthen for ulækkert og så stinker det ekstremt. Det mest humane for den kat er at aflive den. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
trixi Besvaret Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 Jeg ved udemærket godt hvad du skrev! Og nej, man ingen gang giver en kat væk som pisser alle vegne! Hvis jeg overtog sådan en kat vil jeg blive stikhamrende tosset, det er simpelthen for ulækkert og så stinker det ekstremt. Det mest humane for den kat er at aflive den. SLET IKK!! der er fandme ikk meget dyreven i dig! er så glad for min kat og det er jo nok derfor jeg skriver den er som den er, den ku komme ud på en gård og leve, DET er meget bedre end at aflive et stakkels dyr! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 SLET IKK!! der er fandme ikk meget dyreven i dig! er så glad for min kat og det er jo nok derfor jeg skriver den er som den er, den ku komme ud på en gård og leve, DET er meget bedre end at aflive et stakkels dyr! Tænk lige over den her... Hvordan tror du katten vil få det på en gård? Din kat er vel van til at være alene, den vil så komme ud til en gård med måske 10-15katte, den vil helt sikkert ikke være velkommen, og vil formentlig ende med en masse tæsk. Derudover så er mange landmænd rigtig træt af alle de katte der sættes af på deres gårde, hvoraf de mange gange skyder dem. Og nu forlader jeg denne samtale. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
trixi Besvaret Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 Tænk lige over den her...Hvordan tror du katten vil få det på en gård? Din kat er vel van til at være alene, den vil så komme ud til en gård med måske 10-15katte, den vil helt sikkert ikke være velkommen, og vil formentlig ende med en masse tæsk. Derudover så er mange landmænd rigtig træt af alle de katte der sættes af på deres gårde, hvoraf de mange gange skyder dem. Og nu forlader jeg denne samtale. Det er os fint du har den holdning... jeg vil godt giv dig ret i den ville nok ha svært ved at vænne sig til at være ude, når den altid har været inde... syns bare det er så synd og aflive hende når hun ellers er den dejligste kat, så ville lige hører inden jeg endeligt tog den beslutning!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
trixi Besvaret Januar 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 23, 2012 det kunne jo være der var nogen folk derude som havde lidt medfølelse og ku giv den et godt hjem i stedet for døden! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Januar 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 24, 2012 Det er ikke dyrplageri at aflive en kat..!!!! Den er væk og mærker ikke mere Vil du bare sende katten hen et sted hvor samme problemer opstår..? og hvad så når de ikke vil have katten, er det ikke dyrplageri..? Er din kat neutraliseret..??? Hvis ikke den er det, kan det vare derfor den tisser inde.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts