trixi Skrevet Januar 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2012 Hey derude, kan se man skal betale for at oprette annonce om køb og salg at katte.... Hva så når de skal gives væk? står og skal af med min da jeg efter halvandet år har prøvet at få hende renlig... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ubehage Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Jeg synes personligt også det er lidt plat, at man kun kan sælge katte. Mig bekendt ejer man ikke katte; man er deres tjenere. Og noget man ikke ejer, kan man ikke sælge Og baseret på min egen erfaring, at min maine-coon faldt død om uden varsel på grund af en medfødt genfejl, så synes jeg faktisk det er latterligt at skulle betale for dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Februar 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 27, 2012 Hvad med DBA, Gul & Gratis osv? Er det ikke gratis at indrykke annoncer der? Ellers mener jeg at der er grupper på FB også, til videreformidling af dyr... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mis78 Besvaret Februar 28, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 28, 2012 Hey derude, kan se man skal betale for at oprette annonce om køb og salg at katte.... Hva så når de skal gives væk? står og skal af med min da jeg efter halvandet år har prøvet at få hende renlig... Hvad mener du med at hun ikke er renlig ? Er hun steriliseret ? Er hun blevet undersøgt af en dyrlæge ? Katte er af naturen renlige, hvis de tisser eller besørger uden for bakken er det tit af helbredsmæssige grunde eller på grund af stress. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts