Sasja12 Skrevet Januar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2012 Ja, så er det sørme blevet min tur til at have en kat. Og hvor jeg da bare elsker det! Jeg har godt nok haft katte lige siden jeg var lille, men nu da jeg er flyttet for mig selv. Er det selvfølgelig noget andet Han er 13 uger Her er så et billede af min dejlig Einstein Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Hej og velkommen til Tillyke med ham Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Januar 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2012 Hvor er han bare sød. Tillykke med ham. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Januar 10, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 10, 2012 Hvor er han dog charmerende Jeg håber han viser sig at være en rigtig lille Einstein Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Misling Besvaret Januar 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2012 Velkommen til fra os :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Januar 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2012 Nååårh, han er fin! Velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sasja12 Besvaret Januar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2012 Mange tak alle sammen! Glæder mig til at se hvad der sker her på siden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Januar 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2012 Mange tak alle sammen! Glæder mig til at se hvad der sker her på siden Det er du jo sådan set med til at bestemme. Jo mere relevant, som du skriver, jo flere flere svar får du. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts