akbo Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 Jeg er den heldige ejer af to fantastiske katte Min hunkat på 6 år hedder Smelly (Jeg kan simpelthen ikke huske hvorfor) Hun er en british shorthair blanding, og har en sjov passion for papkasser. Hun kan nogengange godt være lidt opmærksomhedskrævende, og hvis man ikke lige har tid til at kæle hende (Kunne evt. være når man har travlt med at sove) så får man lige en klo hovedet. Jeg har en idé om at hun kun elsker mig fordi jeg giver hende mad, men det forhindre mig ikke i at elske hende, haha Min hankat på 3 år hedder Olly. Han er en selkirk rex med stamtavle. I modsætning til Smelly er han ikke sådan en der træder på ens ansigt om natten fordi han mangler opmærksomhed. Han er vildt kærlig, og elsker opmærksomhed selvom han godt kan være lidt forsigtige omkring fremmede. Han er en rigtig drømmekat, og vil helst ligge og varme ens fødder om natten. De er begge neutraliseret, og indekatte. Når lejligheden bliver for kedelig kan de dog godt lide at komme ud i snor. Jeg tør ikke lade dem være ude uden, for jeg bor lige i centrum af Odense. Så kender i mine guldklumper ^^ Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2012 Hej og velkommen til Sikke nogle fine missere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Misling Besvaret Januar 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2012 Hejsa - og velkommen til - nuser misser :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret Januar 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 12, 2012 Hvor er de bare fine Har også haft en hunkat der var tosset med papkasser - hun var "fars pige" så hun blev hos min x da vi flyttede fra hinanden. Nu får jeg jævnligt mms'er fra ham med billeder af hende i hans computertaske, det er nemlig det nye yndlingsted Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
akbo Besvaret Januar 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 13, 2012 Aww, sødt! Mange tak alle sammen ;P Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts