Henriette Skrevet Januar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2012 DK Boholdt Alley Cat og huskatten Sylvester var ved fotografen d. 13/12-2011 - Her er så de bedste billeder jeg har valgt ud ... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Januar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2012 Hæhæ.. hvor er de bare flotte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2012 Hæhæ.. hvor er de bare flotte Mange tak Får du lyst til at hilse på dem og gramse kommer vi til Rødovre d. 10. marts på udstilling Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Januar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2012 Hvor i Rødovre er der udstilling denne gang? Det vil jeg da prøve.. Mvh. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Januar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2012 Mange tak Får du lyst til at hilse på dem og gramse kommer vi til Rødovre d. 10. marts på udstilling Jeg kunne godt bruge din hjælp, under forum, debat og flytte m. en ude kat, har jeg skrevet til dig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Januar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2012 Hvor i Rødovre er der udstilling denne gang? Det vil jeg da prøve.. Her er lidt information Hvis vi er stresset er det fordi det er tre udstillinger på en enkelt dag. Normalt er det kun en udstilling pr. dag. Lørdag d. 10 marts 2012Rødovrehallen, Rødovre Parkvej 425, 2610 Rødovre En anderledes udstilling som afholdes af; Darak, Katteklubben og Racekatten - 3 udstillinger - 3 certifikater - 1 dag Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Januar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2012 Rigtig gode billeder Henriette, hvor ALLE er på niveau med katten. Det er dette som gør dem rigtig gode. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Super gode billeder - hvor er de bare flotte Kan være vi mødes i Rødovre - jeg regner med at have en stand Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 Her er lidt information Hvis vi er stresset er det fordi det er tre udstillinger på en enkelt dag. Normalt er det kun en udstilling pr. dag.Lørdag d. 10 marts 2012Rødovrehallen, Rødovre Parkvej 425, 2610 Rødovre En anderledes udstilling som afholdes af; Darak, Katteklubben og Racekatten - 3 udstillinger - 3 certifikater - 1 dag Tak for info.. Hold da op, det er da noget af en mundfuld.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
con meo Besvaret Januar 9, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 9, 2012 dejlige billeder syntes jeg, og super smukke katte. Hvad har du givet for sådan en fotosession incl billeder? og er det på dvd eller papir hilsen Heidi og birmabanden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts