Blackjack Skrevet December 25, 2011 Rapporter Share Skrevet December 25, 2011 Hej! Som sagt har vi en indekat, og han er ca. 7 måneder gammel. Vi har længe vil ha kat, men valgte først at anskaffe en da vi havde flyttet til noget større. Vi har nu en lejlighed på ca. 63 kvm. Sjovt nok ønsker vi faktisk endnu en kat, både for vores skyld og for vores nuværende kats skyld. Men er det klogt? Er der plads? Vi vil helst have en af hvert køn? Alle svar er brugbare, på forhånd tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 25, 2011 Rapporter Share Besvaret December 25, 2011 To katte er efter min mening altid bedre end en. De har så meget glæde af hinanden. Jeg vil vælge en med ca samme sind som ham. Når I vil have en af hvert køn vil jeg opfordre jer til at neutralisere dem begge. Du skal ikke bekymre dig om pladsen, der er rigeligt plads til to på de 63kvm Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Blackjack Besvaret December 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2011 Nemlig! Og "alders-forskellen" er irellevant? Synes jo det kunne være lidt hyggeligt, hvis der på et tidspunkt kom et kul killinger - men hvorfor synes du det ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 25, 2011 Rapporter Share Besvaret December 25, 2011 Jeg vil vælge en killing 12uger + og frem til hans egen alder Jeg vil ikke vælge et kuld killinger, fordi der er så mange hjemløse dejlige huskatte. Inden man vælger at få et kuld killinger, synes jeg man skal gå en tur på det nærmest internat og se de mange hjemløse og efterladte. Selv har jeg to efterladte lige nu, en på snart 12uger (flytteklar uge 3) og en pige født d. 20/7-2011 (ca - flytteklar) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Blackjack Besvaret December 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 25, 2011 Det er selvfølgelig rigtigt... Men altså en 12 uger gammel kat, har ingen problem med at gå med en 7 måneders? De skal naturligvis vænne sig til hinanden, men mht alderen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 25, 2011 Rapporter Share Besvaret December 25, 2011 Det vil jeg ikke mene... Herhjemme leger store som små sammen. Vælger du en på 12 uger vil jeg dog nok vælge en dreng til en dreng. ellers en på 5-6mdr hvis en pige.. Så har hun en chance for at hamle op med ham Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts