Katlizh Skrevet December 15, 2011 Rapporter Share Skrevet December 15, 2011 Hej :-) Jeg vil gerne anskaffe mig et kradsetræ som mine to killinger bliver rigtig glade for. Gerne noget hvor de kan kravle et pænt stykke op. Det kan de jo godt lide. Det skal være spændende, brugbart og holdbart. Nogen der kan anbefale noget? Vil højst give 1500 kr. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret December 15, 2011 Rapporter Share Besvaret December 15, 2011 Der er et godt tilbud HER Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Og hvis du vil have det endnu billigere prøv at kigge på zooplus.de eller zooplus.co.uk De er meget billigere end den danske udgave af siden, og varerne sendes samme sted fra, du undgår bare alle de danske udgifter Jeg har det her kradsetræ, det er både misserne og jeg rigtig glade for Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Og hvis du vil have det endnu billigere prøv at kigge på zooplus.de eller zooplus.co.uk De er meget billigere end den danske udgave af siden, og varerne sendes samme sted fra, du undgår bare alle de danske udgifter Jeg har det her kradsetræ, det er både misserne og jeg rigtig glade for Det kradsetræ som 'Bornholmeren' linker til er BILLIGERE i Danmark end i England. Dog kan man spare kr. 24 ved at købe det i Tyskland. Til gengæld kommer der så en fragt på over kr. 50. Det koster kun kr. 29 at få sendt fra den danske side. Så man skal virkelig sidde og regne på tingene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret December 16, 2011 Rapporter Share Besvaret December 16, 2011 Det er så billigere i Tyskland og der kommer ikke fragt oven i der er gratis fragt til Danmark for over 69 euro i Tyskland, ikke England. Men det hører virkelig til sjældenhederne at der er noget billigere på den danske end en af de to andre. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Claus Besvaret April 28, 2023 Rapporter Share Besvaret April 28, 2023 Trixie laver nogle ret sjove kradsetræer til katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts