Cookie Skrevet December 14, 2011 Rapporter Share Skrevet December 14, 2011 Min ene kat Muffin har en meget lang hale, og hun går ofte med den så den stritter lige op i vejret, men de øverste 10-15 cm bøjer, så det ligner et spørgsmålstegn... er der noget galt med hende? skal jeg være bekymret? har hørt noget om at katte med stress kan have en doven hale?! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Jeg håber godt nok ikke det betyder stress, begge mine drenge bøjer også det yderste af halen (i større eller mindre grad) En hurtig google søgning gav dette resultat http://majaunivers.atspace.com/katte_spr.html nederst står der at det betyder katten er imødekommende men lidt reserveret. Jeg kan så ikke genkende det med reserveret, mine ser tit bare nysgerrige ud, hvis de fx er igang med at undersøge noget nyt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret December 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 tak for svar... min kat virker nu heller ikke stresset... hun har en næsten hunde lignende adfærd: smider sig så lang hun er midt på gulvet i stuen og render efter en hvorend man går hen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret December 14, 2011 Rapporter Share Besvaret December 14, 2011 Jeg synes faktisk tit jeg har set katte, fx i haven, der går med "knæk" på halen. Tror ikke du skal være bekymret over det... ss Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mivsen Besvaret Januar 17, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 17, 2012 Jeg håber godt nok ikke det betyder stress, begge mine drenge bøjer også det yderste af halen (i større eller mindre grad) En hurtig google søgning gav dette resultat http://majaunivers.atspace.com/katte_spr.html nederst står der at det betyder katten er imødekommende men lidt reserveret. Jeg kan så ikke genkende det med reserveret, mine ser tit bare nysgerrige ud, hvis de fx er igang med at undersøge noget nyt Kan kun sige, at det passer perfekt til vores kat. Den er rimelig reserveret og har næsten altid knæk på halen, for oven. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret Januar 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Januar 18, 2012 altså mine piger virker bestemt ikke stresset... men det er Muffin der har det største knæk på halen, og hun er faktisk en anelse reserveret... men det er godt nok ikke meget xO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts