Niwa Skrevet April 10, 2010 Rapporter Share Skrevet April 10, 2010 (rettet) Hej, jeg har en 10 månedes gammel killing, og det er første gang jeg har haft kat. Det er et gadekryds jeg fandt da han var omkring 2 måneder, og han var af et kuld på 3-4 stykker der desværre blev kørt over. Hver aften kommer hans biologiske far forbi og ligger sig foran køkkendøren, og min kat begynder at pive og tude, og tænkte på om det er fordi han savner selvskab? Det skal siges at han ikke har lov til at komme ud da der er overhængende fare for at han bliver kørt ned. Redigeret April 11, 2010 af Niwa Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret April 14, 2010 Rapporter Share Besvaret April 14, 2010 Hej Niwa! Er din kat kastreret? Hvis ikke, så er han jo ved at være voksen, og så kan det være derfor han synes han har brug for at 'sætte et skab på plads' i forhold til den hankan han kan lugte uden for døren. Masser af hilsner, Ayoe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts