ThildeL Skrevet December 11, 2011 Rapporter Share Skrevet December 11, 2011 Godaften allesammen Ja jeg er nyoprettet medlem. Ved ikke hvor jeg skal starte, men kan sige at mit navn er Thilde, og jeg bor i Odense med min kæreste. Vi har en Norsk skovkat Hector, og får her til februar endnu en skovtrold Chloé :-) Håber at kunne få nogle gode timer herinde. Mvh Thilde Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 11, 2011 Rapporter Share Besvaret December 11, 2011 Hej og velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret December 11, 2011 Rapporter Share Besvaret December 11, 2011 Velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Misling Besvaret December 11, 2011 Rapporter Share Besvaret December 11, 2011 Velkommen til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret December 12, 2011 Rapporter Share Besvaret December 12, 2011 Hej, jeg er også ny, men vil da alligevel være med i velkomstkoret :cool: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret December 12, 2011 Rapporter Share Besvaret December 12, 2011 Velkommen til Jeg synes du skal starte med at vise nogle billeder af dine dejlige katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Tina Nilsson Besvaret Januar 8, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 8, 2012 Hej og velkommen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret Januar 19, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 19, 2012 Velkommen til! Forumerne er spændene at kigge i kan jeg bare sige Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
sonien0306 Besvaret Marts 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2012 Jeg synes du skal starte med at vise nogle billeder af dine dejlige katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts