TrineM Skrevet December 11, 2011 Rapporter Share Skrevet December 11, 2011 Hvad er jeres mening om dette? Jeg har i flere år troet/fået at vide at de var forvirrende for katten at jagte en laserprik, men har så fornylig fået at vide at en at hendes dyrlæge havde anbefalet netop laser til aktivering og leg... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret December 11, 2011 Rapporter Share Besvaret December 11, 2011 Hvad er jeres mening om dette? Jeg har i flere år troet/fået at vide at de var forvirrende for katten at jagte en laserprik, men har så fornylig fået at vide at en at hendes dyrlæge havde anbefalet netop laser til aktivering og leg... Det er rigtig god underholdning og motion for katten. Da min kat var indekat, så aktiverede jeg ham ofte på den måde. Nu hvor han er udekat, så er det nok. Han gider kun spise og sove og kæle, når han er hjemme. Han har ikke rørt sit legetøj, efter at han blev udekat. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret December 11, 2011 Rapporter Share Besvaret December 11, 2011 Hvis du bruger en lser til at aktiver en kat med SKAL du afslutte legen ved at lade katten fange enten et stykke legetøj eller en godbid. Får katten ikke fornøjelsen af at have fanget noget, kan det slå klik inde i hovedet på den Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts