magda Skrevet December 8, 2011 Rapporter Share Skrevet December 8, 2011 Kære allesammen Jeg er helt ny her , - men har et spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med . Jeg har en killing på snart 4 mdr - den er begyndt at kradse foran sin mad skål , både når den har spist og inden..... Det ligner det sammen som når den har været på potten og derfor kradser/graver lorten ned... Nogen der ved hvorfor den gør det ?? Har ikke skiftet foder eller noget.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret December 8, 2011 Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 Den vil såmen bare grave resten ned og gemme det til senere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret December 8, 2011 Rapporter Share Besvaret December 8, 2011 Kære allesammen Jeg er helt ny her , - men har et spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med . Jeg har en killing på snart 4 mdr - den er begyndt at kradse foran sin mad skål , både når den har spist og inden..... Det ligner det sammen som når den har været på potten og derfor kradser/graver lorten ned... Nogen der ved hvorfor den gør det ?? Har ikke skiftet foder eller noget.. Ja det er bare ren instinkt den vil bare gemme sin mad så ingen andre stjæler det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
magda Besvaret December 9, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 9, 2011 Takker for svarene - Havde lidt selv tænkt på det måske kunne være derfor... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Januar 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Januar 22, 2012 læs i tråden? det er rent instink og den gemmer maden så der ikke nogen der stjæler det.. Det ville hjælpe engang imellem at læse tråden igennem inden man stiller spørgsmålet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts