Nadia Skrevet November 25, 2011 Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 ... og han havde taget sit kamera med Først to af Sargon På det første lå han og hyggede i hængekøjen, og blev forstyrret midt i sin skønhedssøvn. På det andet fik han ikke den ønskede opmærksom, og satte sig derfor lige foran fjernsynet. Så to af Felix Der lige ligger og hygger i kredsetræet (Sargon havde tage hængekøjen :rolleyes: ) Og et fælles billede Mine forældre havde sørme også legetøj med, som der blev brugt lang tid på at inspicere Til sidst fik min far også lige sneget sig ind på Sargon og jeg i et ømt øjeblik (se venligst bort fra mig ) Og han blev sørme ved med at ligge og charme lidt efter jeg havde flyttet mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret November 26, 2011 Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 Gode billeder din far her har fanget. Bare billede fem også havde været i niveau med kattene. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret November 26, 2011 Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 Super søde billeder! Jeg syntes ikke der er nogen der behøver at være på niveau med kattene Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret November 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 Gode billeder din far her har fanget. Bare billede fem også havde været i niveau med kattene. Tusind tak Havde min far lagt/sat sig på gulvet havde han haft et billede af to snuder, og ikke to katte der prøvede det nye legetøj Super søde billeder! Jeg syntes ikke der er nogen der behøver at være på niveau med kattene Haha tusind tak Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
malou Besvaret December 21, 2011 Rapporter Share Besvaret December 21, 2011 sikke nogle dejlige katte du har !!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret December 22, 2011 Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 Hvor er de smukke! Hvad er det for noget spændende legetøj de har fået? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret December 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 sikke nogle dejlige katte du har !!! Hvor er de smukke! Hvad er det for noget spændende legetøj de har fået? Tusind tak det er altid skønt når andre også synes ens katte er dejlige. Det er et foderbræt fra Trixie det er købt her Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
sonien0306 Besvaret Marts 31, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 31, 2012 Jeg syntes ikke der er nogen der behøver at være på niveau med kattene Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
La_Cour Besvaret Januar 15, 2023 Rapporter Share Besvaret Januar 15, 2023 https://t.me/pump_upp - best crypto pumps on telegram Make 1000% and more within 1 day, join channel @pump_upp ! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts