vCsbp Skrevet November 25, 2011 Rapporter Share Skrevet November 25, 2011 Hej, jeg har en killing der er 13 uger gammel og den ''sutter bryst'' i tæpper, puder, dyner, tøj mm.. den blev taget tidligt fra moderen og det er jo nok derfor den gør det. men er der på nogen måde jeg kan vende den af med det igen? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Jeg har gjort det at hver gang jeg så det tog jeg hånden i mellem... her sker det aldrig mere.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nylollik Besvaret November 25, 2011 Rapporter Share Besvaret November 25, 2011 Jeg vil tro at det er som du siger, at den er taget for tidligt fra sin mor, men jeg har dog selv 3 katte der gør det samme, den ene var kun 6 uger da jeg fik den, de 2 andre var henholdsvis 10 uger og 16 uger da jeg fik dem, og sjovt nok begyndte de først at gøre det som 1 år gamle. Jeg lader dem gøre det, for de hygger sig med det, det skader jo ikke noget vel ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
vCsbp Besvaret November 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 Tak, for hjælpen:). Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts