Henriette Skrevet November 24, 2011 Rapporter Share Skrevet November 24, 2011 Jeg kunne simpelthen ikke stå for dette julehus, med kattekrads indeni - og det kunne kattene åbenbart heller ikke - de har leget med det on/off hele natten igennem, og flyttet huset fra den ene ende af stuen til den anden... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Dejlige billeder Henriette, men prøv at komme ned på kattenes niveau ligesom på billede 5. Det giver et helt andet og meget flottere perspektiv. Bare et godt råd. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Dejlige billeder Henriette, men prøv at komme ned på kattenes niveau ligesom på billede 5. Det giver et helt andet og meget flottere perspektiv. Bare et godt råd. Det ved jeg skam - men så har jeg katte i kameraet - og det er ikke ønskværdigt Måtte skubbe 3 katte væk på billede 5 for at at kunne tage det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Nej hvor er det skønt Hvor får man sådan et hus?? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Nej hvor er det skønt Hvor får man sådan et hus?? Jeg købte den på zooplus.co.uk - men kan se de ikke har flere Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret November 24, 2011 Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Jeg købte den på zooplus.co.uk - men kan se de ikke har flere ØV! Det er godt nok sødt :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
malou Besvaret December 21, 2011 Rapporter Share Besvaret December 21, 2011 *griner* hvor er de bare søde! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TrineM Besvaret December 22, 2011 Rapporter Share Besvaret December 22, 2011 Haha, de står bare i kø til det hus! Dejlige billeder, det må da overvejes! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts