Misling Skrevet November 17, 2011 Rapporter Share Skrevet November 17, 2011 Nu har jeg været i dette forum et stykke tid, så nu er det på tide jeg præsentere os: Challenger - gråstribet han - 20 år i år og rigtig Bedstefar-mis - han er den sidste af et kuld på 3, der blev reddet fra en lejlighed i sin tid . Apollo - sort-hvid hun (navnet til trods - vi - også min daværende dyrlæge troede hun var en han - hun er stor) - 15 år har hun på bagen og også den sidste af et kuld på 3, der blev afleveret i en vasketøjskurv på mit trappetrin - efter aftale med finderen - de var blevet sat ud på en kål-mark på Odsherred. De sidste skud på stammen er Mislingerne - deraf mit kaldenavn Spotnick og Sortemis - sorte med meget lidt hvidt på brystet - hanner - 15 mdr. nu - fundet i en papkasse ved Hyrdehøj-centeret i Roskilde ca. 3 uger gamle. Jeg har været så heldig at have en god bekendt, der havde en hun-mis med 4 killinger på - dengang - ca. 5 uger, og hun tog Mislingerne i pleje i 5 uger før jeg fik dem hjem - og nu er Bedstefar 'Challe' rigtig god ved dem. Vi bor i et lille hus på en stor grund med adgang til have og skov og selvfølgelig med egen indgang og ild i brændeovnen Billeder er på vej..... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 Dem glæder vi os meget til at se. Dejlig slutning på en ellers sørgelig historie. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 Velkommen Det lyder som nogle dejlige, og HELDIGE katte du har Og tænk at 'bedstefar' er blevet 20 - det er godt nok flot! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 17, 2011 Rapporter Share Besvaret November 17, 2011 Hej og velkommen til Glæder mig til at se billeder af de fire skønheder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Misling Besvaret November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Nu er der billeder i mit album af hele flokken Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Nu er der billeder i mit album af hele flokken De ser rigtig søde ud alle sammen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret November 20, 2011 Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Hvor er de fine allesammen Er det den rundstrikkede tiger der er 'bedstefar'? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Misling Besvaret November 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 20, 2011 Hvor er de fine allesammen Er det den rundstrikkede tiger der er 'bedstefar'? Jeps - det er Bedstefar :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts