Jaesunnie Skrevet November 12, 2011 Rapporter Share Skrevet November 12, 2011 Hej alle katte-venner I går d. 11/11, fandt jeg en lille killing nede i centeret hvor jeg bor. Jeg fik af vide at den lille hun-killing havde gået dernede i 3 dage, så jeg bestemte mig for at tage den med hjem, for at finde dens ejer. Hun frøs, men havde det ellers fint da vi kom hjem. Jeg har i dag været nede og hænge plakater op med billed af den fundne killing. Vi har dog talt herhjemme om hvor længe man skal vente? Fordi vi har to katte i forvejen der ikke er vildt glad for denne lille nye killing på deres territorium. Derfor har vi snakket om at hvis ingen henvender sig, vil vi give den til kattens værn. Men hvor længe skal man vente på at høre noget, før man gør det? Med venlig hilsen May Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 12, 2011 Rapporter Share Besvaret November 12, 2011 Har I slået hende op på fundne dyr på Dyrenes Beskyttelse hjemmeside samt Kattens Værns hjemmeside. Jeg vil allerede i dag, ringe og snakke med en kredsformand fra DB og/eller en fra KV... DB er nok dem der vil gøre noget i dette tilfælde, da det ikke er en vildkat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret November 13, 2011 Rapporter Share Besvaret November 13, 2011 Prøv også at se om den er efterlyst på dyrefinder.dk Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts