Henriette Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 (rettet) Har helt glemt at fortælle Jer herinde om min lille nye plejekilling. Han kom herhjem sidste torsdag 3-4 uger gammel. Billeder fra sidste fredag Først lige lidt fra før aftensmaden, Probie har lige vasket ham... Og så lige lidt fra efter aftensmaden, som tydeligt kan ses Og nå ja, Probie er der da også Og så lige et nyt billede taget i dag - beklager kvaliteten på billedet, mobilen vil ikke samarbejde med mig Redigeret November 8, 2011 af Henriette Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret November 8, 2011 Rapporter Share Besvaret November 8, 2011 Han er altså helt vildt sød Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mic90 Besvaret November 8, 2011 Rapporter Share Besvaret November 8, 2011 Sikke nogle søde farver han har! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 8, 2011 Tak - har da helt glemt at fortælle jer hans navn Han er døbt Marabou - da han er chokolade farvet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret November 9, 2011 Rapporter Share Besvaret November 9, 2011 SØØØØDDDD!!! slet ikke til at stå for!! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 jeg drømte i nat at jeg fik din plejemisling Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 jeg drømte i nat at jeg fik din plejemisling Nej vel!? det gjorde jeg også! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Jamen det lyder godt - finder I selv ud af hvem af jer der skal overtage ham når han er 12 uger Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 haha hvor sjovt men Marabou er nu også lækker, og navnet passer perfekt til Cookie og Muffin... men min mand står stadig fast... ikk flere dyr så længe vi bor i lejlighed... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Hehe din mand skal opdrages Har du ikke fortalt ham at min mand ikke kan lide katte, og her er pt 10 katte, og jeg går og venter på den helt rigtige avlshunkat, inden mit opdræt kan komme i gang Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 sådan var du nok da han fandt dig, han vidste hvad der var i vente Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 sådan var du nok da han fandt dig, han vidste hvad der var i vente Faktisk ikke, jeg fik mine første to katte, ca 3mdr før han skulle til Afghanistan, det var i 2009 Og der var han stor kattehader. Virkelig stor kattehader. I dag er Katelin hans pige, og hun får mange kys og knus af ham hver dag Nå ja, og så er der den fordel at han ikke kan huske hvad de forskellige katte hedder og hvordan de ser ud... Sådan næsten da, så han opdager ikke hvis der kommer en mere hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret November 10, 2011 Rapporter Share Besvaret November 10, 2011 Min mand er meget glad for vores to tøser, han syns bar ikk vi har råd til flere, hvilken han har ret i... jeg er bare ikk særlig rationel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts