Henriette Skrevet November 6, 2011 Rapporter Share Skrevet November 6, 2011 Så er det snart tid for endnu en udstilling Der er udstilling i Vorbasse d. 26. + 27. november Vorbasse Fritidcenter, Drivvejen 1, 6623 Vorbasse Der er åbent for publikum fra kl 10 til kl 16 Jeg kommer om lørdagen med DK Boholdt Alley Cat - Europé Sylvester - Huskat Søndag kommer jeg med DK Boholdt Alley Cat - Europé Sasja - Huskat Kommer I forbi, er I mere end velkomne til at komme og hilse på os Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2011 Så er det nu på lørdag det hele starter Kom gerne forbi, og husk endelig at kigge forbi hittekattestanden og se om der ikke lige er en lille adventsgave til misserne Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2011 Vi har været afsted i dag DK Boholdt Alley Cat fik EX1 (ikke det helt store, men bedre end ingen ting) Sylvester blev nummer to ud af fem hankatte, han tog bare det hele så pænt, så jeg er så stolt af ham. Vi prøver igen i morgen - Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts