Hop til indhold

Min kat er død


Manse

Recommended Posts

Mistede min fantastiske diva på dyrehospitalet idag, kun 8 år gammel. Hun plejer at komme drønende ned af trapperne og tage i mod mig efter arbejde. Det gjorde hun ikke i torsdags. Hun lå på sofaen og var træt. Kunne se at hun hverken havde spist eller drukket og kattebakken var tom. Det undrede mig, men ikke mere end hun måske bare var lidt sløj. Fredag morgen var det samme, så i bekymring kører jeg til dyrlægen. Dyrlægen er ikke bekymret, hun har ingen feber, munden ser fin ud. Hun mærker intet forkert på kroppen og hun er ikke dehydreret. Ingen grund til panik. For at være på den sikre side får hun 3 sprøjter- en med antibiotika, en mod kvalme og en med binyrebark hormon. For at sikre sig at hun ikke bliver dehydreret, får jeg engangssprøjter og noget proteinvæske med hjem- dyrlægen mener hun i løbet af et døgns tid, vil være på toppen. Hun var stresset hos dyrlægen, og er træt når vi kommer hjem. Tidligt i morges oplever jeg at hun er langt langt værre end dagen forinden. Hun kan næsten ikke gå, det løber med gennemsigtig væske ud af rumpen på hende og hun har det virkelig skidt. Jeg kører hende på hospitalet. Hun er så skidt at vi giver hende fred. Dyrlægen kan ikke fortælle hvad fanden der er sket. Hvis min kat var en ude kat, ville hun tro det var en forgiftning og at indre organer var stået af- men hun var en indekat. For 3 dage siden var min kat top frisk og nu er hun ikke mere. Mit hjem er stort og tomt og fyldt med alle hendes ting- hold kæft hvor gør det ondt. Jeg forstår slet ikke hvad der lige er sket…..

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Tilføj...