Nansi117 Skrevet November 5, 2011 Rapporter Share Skrevet November 5, 2011 Hej min kat Fonzie, keder sig, han kan være en ballade mager men også en puttetrold.. Problemet er jeg gerne vi motivere ham og mig, men da jeg er løbet lidt tør for idéer, så derfor tænkte jeg om nogle af jer kunne hjælpe Jeg er igang med at klikke-træne ham med det hjælper ikke rigtigt.. Og når jeg får muligheden går jeg også udenfor med ham, men det er for det meste kun i weekenderne da vi bor i lejelighed normalt, og har sommerhus Håber svar hurtigst som muligt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 5, 2011 Rapporter Share Besvaret November 5, 2011 Aktiveringslegetøj Eller endnu en kat Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret November 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 5, 2011 Aktiveringslegetøj Eller endnu en kat Aktiveringslegetøj - kender du nogle gode muligheder? Og desværre må jeg ikke få endnu en kat uanset hvad, da jeg ikke må for mine forældre.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret November 5, 2011 Rapporter Share Besvaret November 5, 2011 Her er en hel masse forskelligt aktiveringslegetøj Det kan også købes i de alm. dyrehandels butikker Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Ayoe Besvaret November 6, 2011 Rapporter Share Besvaret November 6, 2011 Aktiveringslegetøj Enig!! :-) Man kan også lave en masse selv - tommer ruller fra toilet, køkken og staniol ruller, skotøjsæske med huller klippet i, tom tandpastaæske, pyramide lavet af toiletruller, æggebakke - alle med tørfoder i :-) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret November 6, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 6, 2011 okay tak for hjælpen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts