Cookie Skrevet November 4, 2011 Rapporter Share Skrevet November 4, 2011 Jeg har en fin mis på 5½ måned, hun hedder Cookie jeg har et par gange lagt mærke til at det lød mærkeligt når hun spiste, også i nat da det var mit hår hun gnavede i ku jeg høre det lød som om hun skar tænder?! hvorfor? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret November 4, 2011 Rapporter Share Besvaret November 4, 2011 Hvorfor ved jeg ikke men det gjorde min gamle Mons også... Han kunne have de vildeste tænder-gnave-lyde når han spiste vådfoder... det var ikke altid Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret November 4, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 4, 2011 hm... tjea... så du ville ikk mene jeg sku være bekymret? hun spiser som hun skal... er bar en hønemor Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret November 5, 2011 Rapporter Share Besvaret November 5, 2011 Jeg var overhovedet ikke spor bekymret Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts