Sjaask Skrevet Oktober 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Jeg har fået tre bøtter med krebsehaler af mine bedsteforældre, men jeg har desværre ikke nogen fryser, og derfor skal de jo gerne spises så hurtigt som muligt Jeg tvivler på at jeg vil kunne spise dem alle sammen inden de går hen og bliver dårlige, og derfor ville jeg lige høre om man kan give sådan nogle til kattene? De er selvfølgelig uden skald. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Oktober 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2011 Ja selvfølgelig. De kunne nu også sagtens have fået dem MED skal. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret Oktober 31, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2011 Herligt Er der nogen grænse for hvor mange de må få? Jeg synes jeg har læst noget et sted om at saltindeholdet ikke er så godt for dem. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Oktober 31, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 31, 2011 Så længe du ikke fodrer dem hver dag med den slags, så er der ikke den store fare. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts