Carola Elisabeth Pedersen Skrevet Oktober 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2011 Hejsa katte-elsker!! Jeg ved ikke hvor jeg skal skrive om en kattetransportstaske ind i et eller sted her, men pyt, så skriver jeg bare her tråd Jeg og min kat rejser pænt meget rundt i danmark, da jeg bor i storkøbenhavn og min familie bor i nordjylland. Så min kat er vant til det siden hun var killing. Jeg synes nu er det på tiden at få en ny taske til hende, fordi en anden er slidt op og er 3 år gammel nu, så jeg ved ikke hvilken en er det god samtiden min kat er en stor kat (norsk skovkat) og vejer nemlig cirka 4-5 kilo. Og jeg vil finde den perfekte taske som kan ligge på bordet i tog uden at genere andre i toget. Jeg har fundet par i hjemmesiden men er bare usikker om de kan holde længe + kan bære en kat på 4-5 kilo. Og det skal være gode plads derind til min kat, for hun elsker at sove på ryggen når vi rejser. Tak for hjælp! MVH Carola Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
dkkorat Besvaret Oktober 26, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 26, 2011 Jeg vil anbefale Sturdibag - http://www.mysterycoons.dk/mcpetshop/mcpetshop-sturdimobler.htm Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts