Nadia Skrevet Oktober 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2011 Hej allesammen Idag flyttede mine to dejlige drenge ind, og jeg lovede Henriette at vise billeder Efter Henriette gik kom begge katte med ind i sengen, hvor der først blev nusset godt og derefter fik misserne sig en lille lur Først nusseturen - Felix forrest Så blev der puttet inde i kradsetræet - Felix forrest Og nu ser de fjernsyn sammen med mig inde på sofaen - Sargon til højre og Felix til venstre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Oktober 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2011 Gud hvor er de dog skønne! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2011 De er bare så dejlige Tak for update Ser ud til at allerede er faldet helt til Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Oktober 22, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2011 Hvor ser de bare søde ud. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts