Henriette Skrevet Oktober 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2011 at skulle sige farvel til de små mislinger Igår flyttede Seth hjemmefra... Idag flytter lille Sasja og i morgen flytter både Sargon og Felix Så har jeg lille Sherry og Sylvester tilbage, som endnu ikke har fundet nye hjem Det varmer lidt at de kan holde mig med selskab lidt endnu På tirsdag forventes det at mor Jane flytter, når hun har fået fjernet hendes sting Som huset dog bliver tomt og trist, godt jeg har mine andre katte som kan rende og drille mig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Oktober 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2011 Ja, det er det værste ved at have killinger og bagsiden ved at passe andres katte Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2011 Helt enig, kan nu sagtens undværre Jane, som jeg passer, det er ski værre med killingerne Men jeg har prøvet det før, og der overlevede jeg, og jeg kan ligeså godt blive vant til det når jeg vil opdrætte Skulle du egentlig have noget grus? Jeg kan på lørdag købe Golden Grey til 5 sække for 400kr i Kolding Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nadia Besvaret Oktober 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2011 Ja det må være rigtig hårdt, men vi andre glæder os helt vildt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret Oktober 20, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2011 Jeg avlede tamrotter, så jeg kender godt til det Jeg springer over gruset denne gang, men tak for at du kunne huske det. det er imponerende. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 20, 2011 Du kan tro det er hårdt Nadia Kan jeg godt forstå, de to ballademagere glæder sig også Jamen jeg har god hukommelse Holsen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Mijv Besvaret Oktober 21, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 21, 2011 Nåh Henriette. Føler så meget med dig. Det er godt at du stadig kan komme på besøg og se de små indimellem og følge med i deres udvikling, specielt lille Sasjas <3 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts