McDuck4 Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 Hejsa. Hvor mange gram tørkost mad, får jeres fuldvoksne kat om dagen? Mvh Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Jeg kunne ikke drømme om at give min kat tørkost som mad. Det er da roden til at den får tandsten. Katten er et rovdyr og rovdyr spiser råt kød. Så det får min kat ca. 150-200 gram af om dagen fordelt over to måltider. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Coon Danica Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Her bliver tørfoderet ikke vejet af. Skålene er altid fyldte her. En kat skal kunne spise når den er sulten. Ved siden af får de to gange om dagen vådt eller råt foder. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Mine har også fri adgang til tørkost Og hver morgen får de enten råt eller vådt foder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Min ene kat kan tilsyneladende ikke tåle vådkost, så her er fri tørkost . Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gucci Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Min får ca 60g om dagen på det nuværende foder. Men da jeg supplerer op med vådkost spiser hun sjældent op. Jeg har haft andet foder hvor det var 45 g. Det kommer alt sammen an på foderet og kattens vægt. Desuden kan det være nødvendigt at op eller nedjustere efter aktivitetsniveau mm. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Her bliver tørfoderet ikke vejet af.Skålene er altid fyldte her. En kat skal kunne spise når den er sulten. Ved siden af får de to gange om dagen vådt eller råt foder. Det er bestemt IKKE alle katte der kan administrere konstant fyldte madskåle. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Oktober 19, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 ikke alle mine kan administrere tørkosten... jeg giver masser af vådkost om morgenen og en portion igen om eftermiddagen... om aftenen hver 25 gram tørt og noget vådt... da jeg gav mest tørt, fik de den anbefalede mængde som stod på pakken... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret Oktober 30, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 30, 2011 jeg måler foder nu fordi han er kasteret for at undgå overvægt, fylder om morgen, som regel stadig noget tilbage iskålen om aftenen hvor jeg gir ham en pose vådkost. Og når jeg laver aftensmad, kaster jeg et stykke kød ned til ham hvis det er noget han gider Frossen kyllingelår kan han få tiiiiiimer til at gå med Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts