Kobolt Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Jeg var meget spændt på, hvordan min søde Sif ville klare flytningen. Selve flytte dagen var stressende for hende og lidt for mig. Sif har taget det meget flot og hun har været meget obs på mig og har været hurtig til at komme op på tæppet i sofaen, for at være i tæt kontakt. Nu er der gået 3 dage og der er kommet mere ro på. Pyyyha, dejligt med så små problemer. Se lige Sif her i den nye lejlighed.....! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Det var godt at høre... jeg flyttede sidste år og havde heller ingen problemer, så længe man flytter sine møbler og ting med, er der jo en masse som katten kender Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
solskin Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Jeg flyttede 1. april, og de to første dage lå Musse inde under sofaen og turde ikke komme ud Den lille skat. Nu har den for længst vænnet sig til de nye forhold. Den elsker den nye lejlighed. Det ene vindue vender ud imod en ret befærdet gade, så der er meget mere for den at kigge på, end i den gamle lejlighed. Det kan jeg se, den nyder. Hvad skulle vi dog gøre uden de dejlige dyr! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kobolt Besvaret Oktober 19, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 19, 2011 Ja, hvad skulle vi gøre uden. Livet ville være fattigere. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts