Katrine Louise Jørgensen Skrevet Oktober 16, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Hej alle! Så fik jeg endelig min lille hankat hjem! Efter en køretur på 1100 km, kom han hjem kl. 4.30 i nat. Han er Maine Coon hankat med stamtavle, og er rød sølv blotched tabby på papiret, men jeg kalder ham bare for creme (: Han er 1 år og 3 måneder, vejer 6,7 kg, og er neutraliseret. Har endnu ikke fået valgt navn til den lille, så lige nu er det bare tisser eller lillemis. Har heller ikke fået taget nogle billeder, for har sovet hele dagen efter den lange køretur, men de kommer meget snart! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Katrine Louise Jørgensen Besvaret Oktober 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Så er billederne kommet ind, og navnet valgt Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 17, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 17, 2011 Tillykke med ham Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts