Rosa565 Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Hej, vi har for nylig fået denne søde lille killing, som jo selvfølgelig render over det hele og er utrolig nysgerrig og legesyg. Men vi står i den situation at min papmor sidder i kørestol, og det kan hurtigt gå galt med en kørestol og en lille killing der spæner rundt. Derfor tænkte vi, om vi kunne give den et halsbånd med en klokke i? Så kunne vi høre, hvor den var Vi har tænkt os at den skal være udekat senere, og der vil vi tage hansbåndet af, så den ikke hænger fast i noget eller lign. udenfor - men er det ansvarligt i vores situation at give den et halsbånd på nu, imens den er indekat? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
solskin Besvaret Oktober 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2011 I mine øjne vil det nærme sig dyremishandling, at give en kat et halsbånd på med en klokke i. Tænk på, at så skal den gå og lytte til det hele tiden. En kats hørelse er også bedre end et menneskes. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rosa565 Besvaret Oktober 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2011 Det er også det vi selv har tænkt på - for det er jo helt rigtigt. Vi ville egentlig også høre, om i har nogle andre idéer til noget man kan gøre? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2011 Jeg er sikker på at killingen nok skal flytte sig for kørestolen Herhjemme flytter de sig i hvert fald ret hurtigt, hvis vi er ved at falde over dem, eller hunden kommr styrtende lige så klodset som han nu engang er Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rosa565 Besvaret Oktober 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2011 Den flytter sig ikke - den går efter vores fødder og render rundt om kørestolen osv Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Oktober 16, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2011 Jeg syntes også det er meget synd at hænge en klokke om halsen på katte... Tror du ikke det kan lade sig gøre bare at holde godt øje med killingen her i starten..? Den holder jo op med at fise sådan rundt når den bliver ældre Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Rosa565 Besvaret Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Jo, det er det vi gør nu. Når min papmor er ude i køkkenet og laver mad, så sidder vi med den lille eller underholder ham med en masse leg Men det bliver vi ved med så - for når den bliver større, forsvinder den jo ikke under vores ben og under kørestolen Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Oktober 18, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2011 Jo, det er det vi gør nu. Når min papmor er ude i køkkenet og laver mad, så sidder vi med den lille eller underholder ham med en masse leg Men det bliver vi ved med så - for når den bliver større, forsvinder den jo ikke under vores ben og under kørestolen Hvor er det godt..! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts