Cat-lady Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Jeg har en killing på 8 uger i pleje via det internat jeg arbejder på. Må jeg give ham Zylkene, så det kan hjælpe ham med at blive mere tryg, da han kommer fra kummerlige forhold? Og hvor meget må jeg give ham? Jeg forestiller mig evt ½ 75 mg pille via hans modermælkserstatning, som han stadig får.. Jeg har god erfarring med Zylkene via mine egne 2 private katte, så jeg kender kun gode ting til produktet. Hvad siger i? Kærlige hilsner Cat-lady Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 15, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2011 hvad står der i brugsanvisningen for Zylkene? Har aldrig selv brugt det og kunne bestemt ikke finde på at give så lille en killing det, medmindre det er godkendt af min dyrlæge... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cat-lady Besvaret Oktober 15, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2011 Der står ikke andet end noget omkring kg. Ikke hvor gammel katten evt skal være... Derfor jeg tænkte på hvad i synes, altså dem der kender til zylkene. Jeg går ud fra at man gerne må bruge det på killinger, siden der intet står om alder, men jeg ville lige sikre mig. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts