Karina smuk irish cob Skrevet Oktober 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2011 Hej alle. Jeg er helt ny bruger herinde, og dette er mit første indlæg Jeg har lige fået en kat mere og min veninde mener at det er en Havanna Brown. Er der nogen der kan hjælpe mig med info om denne race, for den skulle vist være ret sjælden ?. Og hvordan finder jeg ud af om det er den race ? Mvh. Karina Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Smid et billede op, det kan være at der er nogen der kan hjælpe med at afgøre det EDIT: Men for info, er der ret meget at finde på wikipedia -> http://en.wikipedia.org/wiki/Havana_Brown Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Har du en stamtavle? Hvis nej, så er det en huskat Beklager Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts