Cookie Skrevet Oktober 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Hej folkens. endnu en gang gør min killing noget jeg er i tvivl om hvordan jeg skal tolke. Om natten vågner jeg jævnligt ved at Muffin er igang med at vaske mig i håret, og fordi mit hår er så langt er stakkels missen jo ved at blive kvalt i pragten. - Hvorfor gør hun det?! Det hår der ligger på puden når også en gang "massage" - but why?! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2011 Nogle katte elsker bare hår Herhjemme er det lille Sasja der er ved at uddanne sig frisør Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
solskin Besvaret Oktober 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2011 Min kat elsker også at slikke mit hår Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret Oktober 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2011 Pelspleje Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts