Henriette Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 Ja, vi har jo alle sammen katte herinde Men har I andre dyr end kattene? Herhjemme bor hunden Probie, en dejlig stor blanding af alt muligt. Han er født 7/7-2010, så han er ikke så gammel endnu. Han var egentlig oprindeligt købt til manden, meen det er ligesom om at det kun var sjovt de første 14 dage, ligesom med børn Så det er mig der går til agility med ham, så vi har hver tirsdag en rigtig mor/hund hyggeaften. Vi er også ofte i hundeskoven, ligger ca 10mins kørsel herfra Her er skønheden Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Vi har altid haft dyr da min børn var små... Fugle, hamster, marsvin, kælerotte, kakelakker og andre smådyr.. Vi har samtidig gået meget op i at passe på de dyr som var udenfor vores lejlighed.. vi studerede edderkopperne, larverne, oldenborrerne som sværmede, fuglene og flagermusene - og dette har heldigvis gjort at mine voksne børn stadig er glade for dyr.. Her i huset er der kun katte og det bliver der nok kun ved med... jeg er bare et kattemenneske Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Jeg har en vandmand, men jeg skal ud og have mig 2 til så snart jeg får købt mig en større bowle Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
per.karsten Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Det ligner en golden retriever på en prik hvad andet tror du den er? det er ellers den perfekte familiehund Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 sjaask: har du en vandmand? hvor køber man sådan en henne?? jeg havde indtil i søndags en dværghamster ved navn PrutPrut, men han er her ikke mere... man han var skøn... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 En skam med PrutPrut Ellers et fantastiskt navn Du kan købe vandmænd over nettet, hvis det skal være sådan nogle fancy nogle. Min er dog friskfanget fra havnen Jeg er Pt. på udkig efter sådan en dims man kan sætte under bowlen for at få vandmanden til at lyse op i forskellige farver Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 En skam med PrutPrut Ellers et fantastiskt navn Du kan købe vandmænd over nettet, hvis det skal være sådan nogle fancy nogle. Min er dog friskfanget fra havnen Jeg er Pt. på udkig efter sådan en dims man kan sætte under bowlen for at få vandmanden til at lyse op i forskellige farver Hvad i alverden fodrer du sådan en med? Og er det saltvand du har i din bowle? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 30, 2011 Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 De spiser plankton fra vandet man fanger dem i, det er bare vigtigt at de kun opbevares i det vand de selv kommer fra, så jeg henter vand fra havnen ca. hver 14. dag, og så er alt som det skal være . Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 30, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 30, 2011 Probies mor er en krydsning af en labrador og schæfer faren er en krydsning af en golden retriver og broholmer Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret Oktober 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2011 haha hvor er det fedt du har en vandmand... er møg misundelig over jeg ikke selv fundet på det... hvordan kom du frem til at du ville ha sådan en? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Oktober 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2011 Jeg har fisk, og min kanin blev desværre aflivet for 2 uger siden.. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret Oktober 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2011 Cookie - Jeg ville have haft mig en Axolotl (som min storebror engang havde), men jeg kunne ikke lige overskue alle de særligheder sådan en har, så jeg fandt et alternativ, min vandmand. :rolleyes: Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Oktober 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2011 Cookie - Jeg ville have haft mig en Axolotl (som min storebror engang havde), men jeg kunne ikke lige overskue alle de særligheder sådan en har, så jeg fandt et alternativ, min vandmand. :rolleyes: Hey jeg overvejer også sådan en men ved ikke hvad den behøver Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret Oktober 1, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 1, 2011 Nansi - De er også ret seje Jeg har kontaktet nogle Axolotl opdrættere for at høre om de kunne udarbejde mig en liste, jeg skal nok sende den videre til dig når jeg får den . Jeg ved bare at der er en hel masse man skal have styr på i modsætning til en vandmand hvor det kun er vandet du skal skifte. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret Oktober 3, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 er også liget blevet forelsket xO nøj hvor er den sød Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gucci Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Jeg havde en 7-benet edderkop på badeværelset som jeg kaldte Bob. Desværre spiste min kære kat Gucci ham. Jeg har desværre ikke andet en katten så længe jeg bor i en lejlighed på Frederiksberg, men kæresten har lovet mig en Newfoundlænder når vi flytter hjem til Jylland Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattemanden Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 mm lækkert gad vide hvad edderkop smager af Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret Oktober 4, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 4, 2011 Jeg havde en 7-benet edderkop på badeværelset som jeg kaldte Bob. Desværre spiste min kære kat Gucci ham. Jeg har desværre ikke andet en katten så længe jeg bor i en lejlighed på Frederiksberg, men kæresten har lovet mig en Newfoundlænder når vi flytter hjem til Jylland Newfoundlændere er super søde, men min ynglings race er Landseer det er den bedste race (syntes jeg!) Det er en newfoundlænder bare lidt lettere pels at håndtere også er den sort og hvid Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kattemanden Besvaret Oktober 7, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 7, 2011 Den er meget smuk. Jeg synes landseer ligner en st bernard ufatteligt meget Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
RBSphoto Besvaret Juli 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Juli 3, 2012 Udover kat har vi haft hunde begge desværre døde Men ellers går tiden med mine sportskøer, som andre kalder heste, og har det fantastisk sjovt med dem også ( Har redet siden jeg var 3½ ) Amiga har redet i omkring 11 år:) hun er 22 på billedet men er lige fyldt 23 d. 10 juni Og en lille bitte 3 års hoppe ved navn Gaia(hende og jeg på roskilde dyrskue iår (2012) ) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts