Bornholmeren Skrevet September 29, 2011 Rapporter Share Skrevet September 29, 2011 I dag har min mor vundet 300.000 kr i landbrugs lotteriet... Holdkæft bare det var mig - sikke meget jeg kunne få lavet i mit gamle hus (drømme drømme) Hun var helt rundt på gulvet, og det forstår man jo godt... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Sjaask Besvaret September 29, 2011 Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 Hold da op! Tillykke med det Selv fik jeg i dag godt 3000 kroner retur fra mit el-selskab, så her er der også liv og glade dag ;D Men 300.000 - pheuw! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 29, 2011 Hold da op! Tillykke med det Selv fik jeg i dag godt 3000 kroner retur fra mit el-selskab, så her er der også liv og glade dag ;D Men 300.000 - pheuw! Ja puha det er meget... man kunne da håbe på en pæn julegave i år Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts