O´ernes mor Skrevet September 28, 2011 Rapporter Share Skrevet September 28, 2011 Bagheera holder mig med selskab i sengen, mens jeg er syg. Han synes det er herligt at vi skal ligge og putte dagen lang. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 28, 2011 Rapporter Share Besvaret September 28, 2011 dejligt med sådan en kat, de er så gode til at holde ens humør oppe selvom man er nede Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret Oktober 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 3, 2011 Ja, nu hvor jeg er rask igen, synes han det er så dumt så dumt. Nu havde vi det jo lige så rart, så han sidder flere gange i løbet af dagen og kalder på mig fra sengen af hehe Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret Oktober 5, 2011 Rapporter Share Besvaret Oktober 5, 2011 Hvad bilder du dig egentlig også ind, sådan bare at blive rask? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts