Henriette Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 På mandag er det 10 uger siden jeg har set Fifi Jeg vil utrolig gerne vide hvad der er sket med hende. Har været rundt og snakke med de forskellige i byen, har fået flere til at lede efter hende. Har snakket med Falck - de har ikke fundet en kat i vejkanten - Hvilket er positivt nok. Dyrlægen har heller ikke fået hende indleveret DB's Kredsformand for området kigger ofte efter hende, men har heller ikke set hende... Hun er forsvundet fra adressen. Rundkørselen ved Karup Kartoffelmelsfabrik, ligger mellem Viborg og Herning. Hun er øremærket GOV 006 - hun er neutraliseret. Hun har også chip, men den er ikke registeret. Hun er ikke særlig stor af bygning, hun kunne godt minde om en stor killing. Hvis der er nogen der har hørt/set noget til hende vil jeg utrolig gerne vide det Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Øv Henriette - er hun ikke kommet hjem jeg føler med dig Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Milles mor Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Hvor er hun smuk. - Jeg har haft en kat helt magen til. Håber, at Fifi snart kommer hjem igen. Mange tanker Milles mor Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Jeg krydser fingre og håber stadig, at hun kommer hjem igen, Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts