O´ernes mor Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Man skal ikke sige at katte ikke har følelser og at de ikke knytter sig til nogen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Bornholmeren Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Åh nej :( jeg kun kun holde ud og se 20 sekunder Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Nansi117 Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Åh nej :( jeg kun kun holde ud og se 20 sekunder Helt enig den er så sørgelig ;-( Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret September 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Ja, musikken gør det jo altså bare heller ikke lettere at kunne se den uden at knibe en tårer eller 10 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Milles mor Besvaret September 26, 2011 Rapporter Share Besvaret September 26, 2011 Stakkels lille kat. Her de sidste dage har jeg også oplevet, hvordan min Mille har trøstet mig. Vores gamle hund skulle aflives, og når jeg bevæger mig rundt i huset og kniber en tåre, kommer Mille straks for at trøste. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts