pjonassen Skrevet September 24, 2011 Rapporter Share Skrevet September 24, 2011 Hej. Jeg har en almindelig huskat. Hendes familie har været i min familie i en del generationer. Hun er den sidste af hendes gren som vi kender til. Hun har hele tiden kun fået p-piller da det hele tiden har været meningen at jeg ville lade hende få killinger for at bevare hendes familie i min. Hun er nu 8 år og som sagt altid fået p-piller. Vil jeg løbe nogen risiko (for hende) ved at stoppe p-pillerne og lade naturen gå sin gang. Jeg har hørt noget om at der kan være problemer med fødselskanalen når hun har været på p-piller i så mange år. Skulle jeg beslutte mig for at så er det nu det skal være. Hvornår skal hun så begynde på p-piller igen så jeg ikke ender med 2 kuld lige efter hinanden? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Ën kat skal ikke være mere end 2år gammel når den får killinger første gang. Det kan give mange problemer for katten og derudover koste dig dyrt hos dyrlægen. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
christina1981 Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 den beslutning skulle være taget da hun var meget yngre... jeg syntes det er synd for så gammel en kat.... ville syntes det ville være direkte uansvarligt at tage risikoen bare fordi man godt vil bevare hendes gener.. det for sent Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret September 25, 2011 Rapporter Share Besvaret September 25, 2011 Jeg ville også synes det er synd for hende hvis hun aldrig har haft killinger før. Hun vil sikkert ikke engang vide hvad hun skal stille op med dem hvis de kommer ud uden problemer... Ud over det, så er der en kat på ca 9 i min familie der fik en bebs også selvom hun var på p-piller og der ikke har været nogen problemer i mange år. Men hun havde haft 2 eller 3 kuld da hun var yngre, så hun havde ikke de store problemer. Hun blev dog hurtigt træt af spillopmageren, så "gamle" kattedamer kan altså også blive hurtigere træt af sit yngel end end ung dame. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts