Cookie Skrevet September 23, 2011 Rapporter Share Skrevet September 23, 2011 Hej jeg har mig to lækre killinger på 4 mdr, men jeg syns godt nok de skider enormt meget xO skider killinger mere end voksne katte? xO Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 23, 2011 Rapporter Share Besvaret September 23, 2011 det kommer meget an på hvilket foder de får Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret September 23, 2011 Rapporter Share Besvaret September 23, 2011 Jo MINDRE næring der er i fodret, jo MERE skider de. Det er fordi de ikke kan optage det i deres system. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret September 23, 2011 Rapporter Share Besvaret September 23, 2011 Min killing skider altså stadig rigtig meget selvom jeg har skiftet fra "dyrlægens" til "Hills", så jeg ved ikke helt om det kan være hele forklaringen... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Eva1808 Besvaret September 23, 2011 Rapporter Share Besvaret September 23, 2011 Hvor lang tid har du givet dem med det nye foder? Og hvor meget afføring pr. dag er det du betegner som meget? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Druen0 Besvaret September 23, 2011 Rapporter Share Besvaret September 23, 2011 Hvor lang tid har du givet dem med det nye foder? Og hvor meget afføring pr. dag er det du betegner som meget? Hun har fået Hills i 3-4 uger. Hun laver aff. ca. 3 gange om dagen og nogengange laver hun nogle temmelig store nogen, men mest mange små. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Cookie Besvaret September 24, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 de får royal canin killinge foder, men dyrelægen sagde igår at det var meget normalt for killinger, fordi de spiser så meget og bevæger sig helt vildt... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
pfpeter Besvaret September 24, 2011 Rapporter Share Besvaret September 24, 2011 Hun har fået Hills i 3-4 uger. Hun laver aff. ca. 3 gange om dagen og nogengange laver hun nogle temmelig store nogen, men mest mange små. Din kat optager simpelthen ikke den næring der er i den specifikke mad. En kat skal ikke skide mere end en gang om dagen, og ikke ret meget. Min lagde en to til tre små lorte en gang i døgnet da han var indekat. Og det er godt tegn på, at han optager så meget som muligt af den næring der er i maden. Han fik ti procent af sin vægt indtil han var seks måneder og fem procent af sin vægt fra han var 6 måneder til ca. 1 år, og nu får han ca. to procent af sin vægt. Og det har nogenlunde passet med ca. ethundredehalvtreds gram om dagen fordelt på to til tre måltider. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts