Gæst Toven Skrevet Marts 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Marts 31, 2010 Er det "normalt" at katte ser fjernsyn ? det er specielt når der er dyre programmer den gør det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
FIXONI Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Altså min kat ser også fjernsyn og er tit meget optaget at det, så jeg vil da mene det er normalt:) Jeg tror måske også at det er dyreprogrammerne som kattene er meget optagede af fordi at der er andre dyr med i det:) Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
holsen Besvaret April 2, 2010 Rapporter Share Besvaret April 2, 2010 Jeg opdagede det meget tydeligt her i morges, Molly og jeg hyggede på sofaen, hun blev kælet for mens hun lå ved mine ben. Der var et program i TV med kolibrier, det var meget intersant for mig, men Molly hyggede bare, indtil hun pludselig fik øje på fuglen inde i TV.et, så rejste hun sig op, meget målbevidst gik imod TVét og satte sig foran og kiggede meget nysgerrig op på det, da der var en kolibri der fløj ved en plante. Så Molly kiggede virkelig TV i dag. Har dog set det før, men ikke så tydeligt som i dag. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
mikkel Besvaret April 3, 2010 Rapporter Share Besvaret April 3, 2010 min oliver vil hellere se fodbold. mvh mikkel Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts