O´ernes mor Skrevet September 21, 2011 Rapporter Share Skrevet September 21, 2011 fortsættelse... Bagheera putter Bagheera er med "i bad". Han elsker at ligge i håndvasken eller sidde/ligge på kanten af badekaret når jeg er i bad Lidt fra den hjemmegjorte borg På terrassen Bagheera og Oswald er ved at blive rigtig fine venner Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Henriette Besvaret September 21, 2011 Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 det er det jeg siger, jeg kommer og nusser al pelsen af dem Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
O´ernes mor Besvaret September 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 21, 2011 Drengene er også ved at være rigtig gode venner. Det er ondt at tænke sådan men det er fordi Ofelia er gået hjemmefra. Der er ro og fred i lejren og de er også begyndt at lege sammen uden hun skal blande sig og skrige op og gå til angrib på stakkels Oswald. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts